Sångerska och sångpedagog

måndag 14 januari 2008

It aint over 'til it's over

Sitter och skakar. Är arg, ledsen, förtvivlad, ångestfylld, upprörd you name it. Men samtidigt tom.. Slungades tillbaka till sommaren 06..

Syster Å ringde idag. Hon hade fått ett tjockt brev från begravningsbyrån. Tydligen är det FORTFARANDE inte klart med bouppteckningen! Jag fattar inte!! Är så innerligt förbannad på AS nu. Har inte träffat henne på 2,5 år och det är bra det för jag skulle inte kunna ta ansvar för mina handlingar om jag gjorde det..

Tydligen har hon inte skött betalningarna som hon skulle. Ingenting är klart. Bara en massa frågor men ingen att ställa dem till. Vad vill hon egentligen? Hon fick pengarna som hon ville men nu skiter hon i allt? Visste att jag hade rätt, jävla lycksökerska! Får man säga att man hatar någon? Isf hatar jag henne!

Vet inte vad jag ska säga mer.. Trodde att jag bara satt och väntade på ett papper som förklarade att bouppteckningen var över. Trodde att sorgen var den enda bördan..

Ack vad fel jag hade.

Inga kommentarer: