Sångerska och sångpedagog

onsdag 23 januari 2008

Be mig så stannar jag kvar.

Sjuuuukt ont i fötterna! Men roligt att jag nästan gått ut mina snygga svarta skor färdigt! Vore roligt att ha dem på lördag! Men man kan inte riktigt göra schyssta moves i onda skor, så de måste töjas lite till!

Jävla breda fötter!!!

Har ett par till skor i garderoben med oskulden kvar som blir nästa projekt! En sak i taget!

Det blir en tidig kväll ikväll! Vet inte riktigt hur det ska gå att spela imorn! Det känns som att det bor en stooor sak i min hals som spännner sina muskler varje gång jag vill svälja den minsta lilla droppe vatten eller nåt annat! Det gör så ont att jag får panik!! Och det verkar som att vi har slut på värktabletter också! Skulle köpa idag men tog mig inte hemifrån mer än till o från skolan..

Vem kan trösta knyttena, den ena värre än den andra, som finns i vår lägenhet? Båda minst lika sjuka! Vem kan rädda oss ifrån svältdöden då jag iaf inte skulle klara av att gå och beställa mat hos Napoli en gång till.. En kebab i måndags då jag hade första sjukdagen..

Vem köper näsdukar åt oss? Vem baddar våra pannor? Vem öppnar fönstret? Vem vänder kudden? Vem matar oss med glass för att vi är varma?

Jag betalar bra! Har ju fått CSNpengarna nu och O får lön snart! Minst tusen spänn till den som kommer och pysslar om oss en endaste, ynka liten sketen dag!

Sugen?

1 kommentar:

Anonym sa...

*kommer snart med en näsduk*