Sångerska och sångpedagog

torsdag 10 januari 2008

Captain Behind

Vad hade hänt om ILU hade haft en webbsida som styrdes och uppdaterades av datum? Jo, jag hade kunnat söka min VFU ikväll och fått det överstökat! Men ICKE!!

Min irritation över UU fortsätter, ostoppat!

Repade funk idag. Gick bra, ska bli härligt med gig! verkade vara en hel del gig på g också i vår så det känns ju bra det!

I övrigt borde jag verkligen ta tag i mitt pluggande, men det är rätt svårt.. :S Överväger att spendera HELA morgondagen med skolböckerna! Hoppas det går! hehe. jag är så slö, slapp och lik.. ja du vet.

Shoppade lite idag. Kändes helt ok även fast jag inte hittade speciellt mycket att slösa obefintliga pengar på! Det gör ingenting! ;)

Tränade med Bosse idag! Det var knappt några folk alls där ute i Ultuna, riktigt skönt! Ett SB-pass imorn också så är veckans dos klar! Ska banne mig hålla detta! Tur för mig att jag är snål så att jag inte vill ha ett kort liggandes som jag betalt dyra pengar för! =)

Nu blir det knoppa iaf! Ska kolla en sista gång på ILUs sida men jag hyser inga större förhoppningar!

Puuss och godnatt!

Inga kommentarer: