Sångerska och sångpedagog

måndag 28 januari 2008

brick house

Söndag idag.

Såå trött. Verkligen! Var roligt igår, skitbra stämning och härlig publik! Hejja Attra!

Eftersmaken är inte lika rolig.. Lyssnar på inspelningen nu och det funkar, men jag avskyr bilderna! Har ju ett visst inflytande över vilka av våra bilder som kommer ut, men är lite orolig över den där fotografen... Hatar verkligen att fotas!! (ja ja jag vet att det kanske då är dumt att åka på photoshoot men jag har lärt mig det nu!)

Har försökt plugga idag och det har inte gått så bra.. vet egentligen inte riktigt vad de där olika gubbarna och gummorna tycker och tänker, men det kanske klarnar på seminariet imorn..

Hoppas på friskhet och friskis imorn! Är jobbigt snuvig fortfarande men inte lika dövven!

Åå shit vad roligt det var igår! Synd att ni missade ni som inte var där! =)

Fick för mig att sy en tröja också som jag råkade ha på mej på giget. Blev ok, men inte så smickrande.. men men..

built like an alakazam....

Inga kommentarer: