Sångerska och sångpedagog

lördag 30 oktober 2010

This is it!

Har spenderat kvällen med att kolla på This is it! Typ tio år efter alla andra! Ungefär! Vilken kille! Sångröst som en påse skridskor, men vilken kompositör och dansare! Fett bra! 


Kan väl säga att jag laddar upp inför min egen examenskonsert genom att titta! haha! Samla idéer och sånt! 


Undrar om MJ hade ångest när han skulle spela upp sina egenkomponerade hits för någon annan... Förmodligen inte! Drillad sedan vaggan! Kanske vore nåt att testa med egna eventuella barn! För det gick ju bra... eller vänta nu! 


Blir lite ledsen i ögat när jag ser MJ. Ett barn i en vuxen mans kropp? Skulle nog också bli lite "barnslig" om jag inte fick vara det när jag var liten. Nu är jag iofs det ändå, men ändå! Klart man vill ha pyjamasparty med "jämnåriga" om man inte fick ha det när man vara liten. 


Barn måste få vara barn. Annars blir det de ändå nån gång och då kan man ju tycka att det passar bäst att de är barn när de är barn och inte senare. Då hamnar man ju alltid i ofas med sig själv liksom. 


Nu blir det sova. Eventuellt blir det flyg imorn! Skulle ju ta en längre tid och jag föreslog Björklinge! haha! Undrar om man kan flyga till havet.. undrar hur långt det är... 


Sov sött! Heart yous.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Nu har jag rotat lite snabbt efter scenkläder, kanske något faller dig i smaken?

Du är otroligt vacker så hoppas du hittar en klänning/outfit som gör dig rättvis!!

Hör av dig igen om du behöver mer assistans!!

Lycka till!