Sångerska och sångpedagog

torsdag 28 oktober 2010

Höstlov!!

Borde fira lite. Har ju gått på höstlov från skolan nu! Ska bara jobba lite imorn så är det lov på riktigt! 


Måste också maila till kbt-snubben och säga att vi flyger igen på lördag! Funderar på om det kanske är till Björklinge jag vill flyga? Kika på huset från ovan liksom!


Nu ska jag sova. Och kolla om det finns nån magsårsmedicin i min meducinlåda! Min mage vill inte riktigt vara som alla andra magar i hagen. Den tycker om att göra mig illa. Det kanske kommer sig lite av att jag väljer att stressa den och utsätta den för en massa skit? Det är kanske helt enkelt en hämndaktion? Ve och fasa! Isf vore det ju självförvållat och det vore ju pinsamt! 


Nu blir det sova och kolla Medium på tv4+! Somnar till det för det mesta, men gillar programmet av nån underlig anledning! Brukar drömma väldigt mycket av det. Wannabee-Alison kanske? 


Imorn kväll blir det att fira då istället kanske! Då är det höstlov från alla aktiviteter! Inte ledigt egentligen för det är tuuuuuusen saker att fixa med!


Puss så länge! Lev väl och ta hand om er!

Inga kommentarer: