Sångerska och sångpedagog

onsdag 6 oktober 2010

En lektion kvar, sen är skolveckan över. Det går snabbt ibland! 


Handledningen var utvecklande. Fick bra feedback och Karin var duktig! Nu sitter jag och softar lite, har faktiskt till o med käkat frulle idag!! Ska snart åka till Sthlm för uppsatsföreläsning. Hade gärna hoppat den, men det ska visst handla om undersökningsmetodik och det vill jag veta mer om! Min tanke är ju att jag ska genomföra både intervjuer och enkäter! 


Imorn börjar jag jobba! Kommer ha bara enskild undervisning denna termin! Blev lite mätt på min kära kör. Jag drar igång som vanligt, med en avscanning och mjuk uppstart! Vad vill de göra liksom?


Nu ska jag väl förpassa my ass till badrummet för lite fix. Ett av dagens i-landsproblem handlar om när och hur jag ska lämna in mina kära skor och stövlar för sulförstärkning! Hinner inte innan Sthlm idag och vill ju inte gärna släpa på dem hela dan i stan heller. Imorn jobbar jag ju! Får väl slänga in dem på fredag och gå utan! Snyft! Ja ja! 


Puss så länge!!


p.s jag är kär i min man! d.s!

Inga kommentarer: