Sångerska och sångpedagog

onsdag 13 oktober 2010

Ain't got no time

Skulle jag känna efter ordentligt skulle jag upptäcka att jag håller på och blir sjuk! Därför låter jag bli att känna efter tills på söndag morgon, är det ok? Då har jag tid liksom! Ett dygn iaf. (eller två, vi är visst lediga på måndag!). Alternativet skulle dock kunna vara att köra en speed-förkylning på fredag, för att sedan vara frisk och symptomfri och smittfri på lördag när det är dags för barnvakt! (undrar om det inte var en av de små flickorna som smittade mig ändå med nån slags basellusk??!) 


Har haft myskväll med diverse lättsam tv-underhållning med min man ikväll. Vi är oftast så himla trötta på vardagkvällarna att det passar oss alldeles utmärkt att bara käka och hänga och titta på något underhållande! Ikväll blev det Elvis, Greys och Tylösand. Ack ack. Vilket förfall! Det är synd om människan...


I en annan blogg snubblade jag på detta! Coolt om det stämmer! Ni som inte hunnit klicka på länken kan ju gissa vad detta är! 




Här kanske det syns lite bättre!


Om det ser ut så här så skulle jag tycka det vore jättecoolt att få komma dit och titta någon vår! Trots att de spöade oss i fotbollen igår. Jag är villig att släppa det (besides, det kommer ju en returmatch också!).


Imorn blir det jobb igen! Fick en till elev så nu blir det långa kvällar på torsdagar! Roligt! 


Nu blir det sova med världens bäste make! Snart blir det honeymoon!! Längtar!! (hoppas bara flyg-mannen hör av sig igen! Känns som att jag måste få åka lite längre..)

Inga kommentarer: