Sångerska och sångpedagog

söndag 17 oktober 2010

Skärpning!!

Nu sitter jag uppe så här sent igen! Helt utan anledning!! Skulle vara då för att min man kommer hem sent! =) Vilket han gör nu!!! as we speak!!


A iaf dårå.. (var tvungen att gå och pussa på honom! ;) ) så måste jag sluta vara vaken så här! Vet inte hur många meeeter, kilomeeter, mil jag läser på nätet! Det senaste är sminkbloggar! Hittar nya inspirerande bloggar hela tiden! Den senaste är hiilen.blogg.se. Riktigt snygga eotd! (har lärt mig ett nytt uttryck! lmgtfy)! 


Det är ju så roligt att hålla på med färger! Nu fortsätter jag att önska mig den där fina paletten från eleven.se! Någon gång kanske min önskan går i uppfyllelse! ;) Endast 275 pix! Ge mig, snälla!! haha! 


Nu blir det sova med min halvfulle make! Han är söt! Men han kommer snarka som en tok ikväll!! Det är ett som är säkert! Full make + täppt näsa = snaaaark! 


Men jag älskar honom ändå! 

Inga kommentarer: