Sångerska och sångpedagog

torsdag 21 oktober 2010

Snart jobb.

Vem rullade över min kropp med en ångvält i natt? Ja, jag blev inte smal, men mörbultad! 


Sitter just nu och preppar för att åka och jobba. Tror inte det minsta att jag skulle vara smittsam, det skeppet har nog åkt för länge sen! 


Har en elev som vill sjunga en speciell låt och då är det ju så fiffigt med internet! Allt finns ju liksom! Något av det bästa med låten är att det är två takter som loopar hela tiden! Då får man ju en chans att fokusera på eleven och kan jobba med det istället för att försöka hålla koll på pianot! Two thumbs up! 


Hos mig får man nämligen välja vad man vill jobba med! Jag finns som förslagsmaskin, givetvis, men om man har favvosånger får man gärna sjunga dem! 


Den är ju rätt bra! 


Inga kommentarer: