Sångerska och sångpedagog

lördag 16 oktober 2010

Söderbykattens Ivan aka Elvis!

 Måste ju lägga upp lite bilder på Elvis också! Fina Elvis! Nallebjörnen! Blir pappa på löpande band tror jag nog! ;) Helt otroligt att det kan låta så himla mycket från denna lilla kropp! När han sätter igång och sjunger så tror man nästan att väggarna ska rämna! Så mycket låter det! Vore kul att försöka hinna spela in honom på zoomen! Så han själv får höra, menar jag! Fast det kanske mest vore knepigt för honom! 


Detta är då mattes myskatt! Han sover i nio nätter av tio vid mina fötter! Helst där jag mest av allt vill placera dem. Detta innebär att jag vaknar och är lite stel efter att ha fått ligga som ett skakigt "S" för att inte sparka på honom! =) När det är så mysigast ligger de båda två och trängs vid mina fötter! 



2 kommentarer:

Lotta sa...

Han är så fin och han är duktig på att göra stiliga barn :-)

Milla sa...

Jaa! =) Ska bli spännande att se vad som kommer de närmaste månaderna! =) har Alice gått upp något mer?