Sångerska och sångpedagog

måndag 4 oktober 2010

Monday morning finds you. Haunting like a ghost! Frighten by the things that you fear the most.

Usch att en människa kan vara så trött. Trött i sinnet, trött i kroppen, trött i hjärtat! Det är tur att jag blir varm och pigg när jag tänker på O och vårt nya hus som vi ska bo i! Det ska bli sååå roligt att fixa och dona, få det som VI vill utan att behöva ta hänsyn till kedjerökande grannar och skällande hundar! 


Anna säger att jag nog som henne är luststyrd! Det måste vara roligt, utvecklande och inspirerande! Annars stannar man liksom. Finner ingen motivation. Blir apati istället. Hon är klok som en bok den där Anna! Och rolig att sjunga med! Vi kommer rocka fett som häxor! Håll utkik på en lunchkonsert nära dig i december! 


December.. time flies kan man säga. Vill inte fundera över det. 


Nu är det snart dags för lektioner. Pianolektion, sångtekniklektion, enskild sånglektion och sedan handledning! :S Ångest, vill jag säga! 


Men det är väl bara att kasta sig över bajsmackan! Don't you think?!


Idag är det kanelbullens dag också! Blir nog inga bullar för mig idag. Vi tjyvstartade igår istället. Tog med ett gäng till Orre, Irre, Rurre och Sirre (?)! 


Borde dra nu. 

Inga kommentarer: