Sångerska och sångpedagog

söndag 31 oktober 2010

Inredning!

Ett angenämt besvär kanske man ska säga om det här med att fixa till sitt nya hus! =) Det är ju ett tag tills vi får tillträde, men man måste ju få fantisera! 


Vi planerar ju att (få nån att) ta ner en vägg mellan vardagsrummet och ett sovrum. Måste också få tag på en elkille som får ta hand om elen i den väggen. Anyway, följden blir iaf ommålning. Det är ett som är säkert. Sovrummet är nämligen illrött och vardagsrummet kräkgult! En omöjlig kombo, även var för sig!  


Sen tycker ju jag att vi ska ta och måla om i hallen också. Det är furupanel i hela  hallen/trappen så det vore väldigt trevligt att få en annan känsla där. Tänker mig vitmåla hela skiten! :P


Om jag får önska så vill jag ju faktiskt måla om på övervåningen också! Det är ju såna där märkliga bårder överallt! Men vill man måla vitt? Eller något annat?


Kollar inspirationsbilder på www.styleroom.se och finner mycket fint. Hittar också väldigt mycket som jag INTE tycker är fint. Det är en hel del saker jag har en massa åsikter om, men det kanske jag inte ska skriva så mycket om. Smaken är ju som baken och nån kanske tar illa upp om jag börjar skriva om sånt jag tycker är hemskt! :P


Som om nån skulle bry sig om vad jag tycker! haha! 

Inga kommentarer: