Sångerska och sångpedagog

tisdag 12 oktober 2010

Ceasar

Måste berätta om Ceasar. 



Här sitter jag och äter frukost i grodan ro. Då hör jag plötsligt ynkliga jamanden från hallen. Han kommer inte hit fast än jag ropar utan fortsätter jama. Jag gick upp för att kolla, måste ju se efter så inget har hänt! Då sitter han nedanför byrån! Då vet vi vad som är på G! Matte måste ställa sig vid byrån så Ceasar först kan hoppa från golvet till byrån, från byrån till mattes axel, från mattes axel till hatthyllan, från hatthyllan till utrymmet ovanpå garderoben! Han är så sjukt smart!!



 Nu ligger han där uppe och vill komma vidare! Trodde ett tag när jag stog och försökte ta bilderna att han skulle hoppa ner på mitt huvud! Men han var mest intresserad av att försöka komma på huruvida han skulle kunna hoppa till listen ovanför dörrkarmen till gästrummet!


Edit: Nu är han nere igen och de två jagar varandra i lägenheten! Ojoj vad de kommer gilla att ha ett helt hus att rejsa i! 


På den översta bilden ser ni en liten skymt av den ljust träfärgade byrån, vår överbelarmade hatthylla och Ceasar på garderoben! 


Elvis då? Ja han brukar sitta nedanför och jama! Han är inte lika äventyrlig av sig! Och tur är väl det! Räcker med en katt som ger en hjärtsnörp!!

 De är så fina dessa två pälsbollarna! Ceasar har så himla fina gröna ögon! Vet inte om det syns så bra på bilderna, men de blir grönare och grönare för var dag som går! Snyggt!!


Visste ni förresten att Elvis andra kull kommer födas vilken dag som helst? Spana in Maries blogg för senaste nytt! Ska bli så spännande att se vad den kombon ger för fina bebisar! Elvis var ju på dejt där när matte och husse var på sin minibröllopsresa till Häringe slott! 

Inga kommentarer: