Sångerska och sångpedagog

lördag 16 oktober 2010

Gräsänka!

Idag har vi barnvaktat! Gick jättebra! =) Skönt att vara två vuxna när det är två barn att hålla reda på! Jättesnälla tjejer! 


Nu är min man på gask och ska spela! Det är baklängesmiddag så jag såg en bild för en stund sedan på den första rätten som var desserten! Mycket trevligt! Så skulle man kanske leva sitt liv? 


Själv har jag hängt vid datorn hela dagen och fick nyss en tanke om att jag kanske skulle göra något vettigt! Skulle kanske läsa en bok? En sån där skolbok, kanske? Till exempel denna! 


Då kanske man kunde tycka att det vore bättre om det inte började en film på tv! 


Fast jag kanske inte ska se den ändå... Har för mig att den är rätt obehaglig... Om inte annat är Dakota Fanning lite obehaglig bara hon! 


På femman började precis Pretty woman! Något roligare kanske? Eller så ska jag helt enkelt ta och ta tag i den där boken! Kanske lär jag mig något? Vi ska ju skriva en lektionsplanering för två lektioner med barn och sång, så kanske blir jag inspirerad?! 


Vem vet? Man borde väl passa på när det uppvisas en smula inspiration iaf!

Inga kommentarer: