Sångerska och sångpedagog

fredag 29 oktober 2010

Text-tv?

Är det någon mer än jag som brukar kolla på text-tv? Fiffigt att kolla vad som är på tv, aftonbladet, andra nyheter etc. En gång använde vi till o med textningstjänsten på nåt program, kommer inte ihåg vad det var, kanske nån grov skånska?? haha! Jag erkänner, jag har fortfarande inte lärt mig att förstå den dialekten. Tyvärr. Får hänga lite mer med mina ingifta släktingar tror jag! 


Anywho! Vill bara kolla om det är fler text-tv-nördar där ute som hittat tv4s 192?! 


Minns att det var skitkul när jag hittade den! haha! Lättroad!? Jorå. Gick visst från 001 och uppåt och hittade en massa chatsidor och så småningom denna. Jag var väl kanske 13-14 år nånting? Tyckte det var jättefiffigt att kolla på den, för vi hade bara svt1, svt2 och tv4 när jag växte upp, så man kollade på fyran för det mesta. Man kunde ju planera in i minsta sekund! 


Så, anyone for 192?

Inga kommentarer: