Sångerska och sångpedagog

fredag 1 oktober 2010

Hemsida och shopping!

Blev uppringd av ett företag som ville göra en gratis hemsida till mig. De skulle då sedan lägga upp den på sin hemsa för att använda som referens. Hon var dock riktigt otydlig med om huruvida det någon gång kommer kosta mig något och jag bad därför om ett infomail etc. Blev hänvisad till en sida som inte sa speciellt mycket förutom att den hade ett gäng referenssidor. Inte speciellt snygga. Så jag förstår inte om jag måste betala nånting. Jag har redan en domän, just nu pekad till myspace. www.camillabergman.com Vill ju gärna få till en fin sida nån gång nu snart, men det kanske är roligare att göra det när man själv vill, inte när nån annan vill? 


Vad gör man? Nån som vet nåt om dem? www.webreferenser.com eller www.nordicace.se Är mest orolig för att det ska kosta mig nåt! Då sätter jag ju hellre ihop den själv på nåt vis. Kanske med hjälp av min man eller så! ;) 


Igårkväll blev det lite shopping ändå! Från www.eyeslipsface.se! Dock kom jag idag på att jag missat en och annan sak som jag la i korgen tidigare på dan när jag låtsasshoppade! Datorn slängde ut allting efter ett tag, därför fanns de inte kvar när jag la min order. Blev två läppstift, två ögonskuggequads, en mineralskugga, några penslar, ett par rouge/shader och en flytande eyeliner. 280 pix om jag inte minns fel. 13 saker och frakten var gratis eftersom man fick en kod på FB! 


Bilderna är från deras hemsida och är exempel på vad jag köpt. Alla saker kostade 18.30 sek förutom ögonskuggan som kostade 36.60 sek! i like! Det är ju så mycket roligare att sminka sig när man har många olika bra produkter att välja på! Produkter som inte kostar den lilla skjortan också! 


Nu ska jag fixa mig lite och preppa inför Karin som kommer om en timme! Känner mig grymt ringrostig så jag vill vara noga förberedd! 

Inga kommentarer: