Sångerska och sångpedagog

tisdag 18 januari 2011

Pleease ta hand om mig nu!!

Ännu en dag hemma. Förflyttar mig mellan sängen och soffan. Måste ju byta miljö ibland. Är fortfarande döv på ena örat och har svårt att svälja, men får i mig lite soppor iaf! Fruktsoppor is the shit! Kanske lite nyponsoppa till frukost??


Men denna värk!! Värk i öron, bihålor, hals/svalg, huvud, kropp!
Och detta snor!! Överallt!


Sedan jag bestämde mig för att avvakta lite med min uppsats känns det mycket bättre. Känns rimligt att jag ska fixa de andra sakerna. I sommar ska den skrivas istället! Vill ju kunna fokusera! Det har känts som att allt har varit övermäktigt och att allt gjorts halvdant istället för vissa saker ordentligt. 


Nu har jag kommit fram till (i samråd med min make) att uppsatsen drabbar och är beroende av mig. Andra lektioner och inlämningar sker tillsammans med andra och vissa saker kan man inte ta igen på två år. Därför kändes det ganska givet vad som får stå tillbaka, om det behövs. Vad som prioriteras ner på listan. Vem vet, jag kanske kommer in i ett flow och fixar allting! Det vore ju fantastiskt!


Pratade precis med en tjej på skolan. Vi skulle ha lunchmöte angående vårt praktikprojekt och jag är hemma sjuk! =(  Får så dåligt samvete. Sa att jag gör vad som helst, säg bara till! 


Nu måste jag värma lite av den där nyponsoppan och krypa ner under filten! Börjar snurra i skallen igen! =( 


Goddamnit!!


Funkar denna att ha på sin examenskonsert? Fast i nån slags funky version? Har haft den på hjärnan sen vi var nånstans med bil på Guadeloupe! haha!

Inga kommentarer: