Sångerska och sångpedagog

torsdag 20 januari 2011

Mångalen!

I natt kom jag aldrig till ro. Låg och vred och vände på mig. Suckade, ingen position var behaglig öht. Visst, min ryggvärk kanske hjälper till men wtf! 


Nån gång på morgonkvisten får jag ytterligare en hostattack och pratar lite med Olle (som legat och sovit hela natten). Då hade jag inte sovit alls, och säger det till honom. 


Efter det har jag tydligen somnat iaf, för jag vaknar till när han går och sedan vaknar jag av min mobil vid nio. 


Blir så trött!


Förklaringen får jag när jag ger upp sovförsöken och kollar facebook i mobilen. Nån kommenterar att det var fullmåne i natt. Smsar Olle och kollar och visst! Det var fullmåne i natt. 


Varför kan jag inte komma på det när jag ligger där, sömnlös? Då får jag iaf en förklaring och kanske kan slappna av! Men nej. Hjärnan funkar inte.


bild: googlad




Har försökt sova lite på dan, misstänker att min kropp behöver sömn för att bli frisk, men det går inte nu heller. Blir ytterligare en dag då inget blir gjort antar jag. Känner mig så värdelös när det är såhär! :-(


Duger tydligen till lite kattgos iaf, för nu kom Ceasar och trampade på mig. Dock inte långvarigt eftersom jag inte gav med mig och la mig ner! haha! 


Nu ska jag försöka duscha lite så vi kan åka till Uppsalahem och ställa en massa frågor!

Inga kommentarer: