Sångerska och sångpedagog

torsdag 20 januari 2011

Det bästa jag vet!

Jag mår fortfarande inte bra. Blir tokig på det här! Har nu fått ont i ryggen också. Känns ju lite speciellt att få ont i ryggslutet när man hostar! =( Örat är fortfarande helt bortkopplat, tryckutjämning funkar inte, svalget gör fortf. ont. Hur ska jag kunna lära mig två svåra sånger tills på måndag om jag inte kan sjunga (eller höra)??


Här kommer iaf en bild på det bästa jag vet! Har smygtagit den och vet inte om den uppskattas av alla fotomodeller. Mina älsklingar har alla somnat på soffan och de är så fina! Ceasar har lagt sig på Olles mage. Han är så go som kommer och vill gosa så! Elvis avvaktar men vill verkligen vara nära och då är det bättre att ligga på ryggstödet!


Borde försöka väcka honom nu så han kan lägga sig i sängen istället, min hårt arbetande make som får ta hand om sin sjuka fru också! 

Imorn är planen att åka till uppsalahems kontor nere på stan. De vägrar ju svara på mail när man frågar om olika saker som kan vara bra att veta inför flytt och sånt. Blir galen! Tänker klampa upp där och ställa alla frågor, utan pardon!! Hoppas bara vi vaknar, jag är rätt trött av mig. Idag vaknade jag 13.10, helt utan anledning. Är det för att jag är sjuk tro?

Sov sött

Inga kommentarer: