Sångerska och sångpedagog

lördag 29 januari 2011

Hur svårt kan det va????

Gaaahhh!


Just kommit hem från en sjungning. Attra var bra och hela tillställningen verkar ha varit lyckad. Då undrar jag i mitt stilla sinne hur man på en "musikfestival" kan låta bli att lägga nån som helst energi på ljudet!!?? 


Det är så sjukt tröttsamt när ljudet är bajs. Det är både tråkigt för inspirationen och kreativiteten, men sen är det så slitsamt för rösten också. Man försöker kompensera hela tiden, men man har ingen aning om vad man gör för man hör inte sig själv, och ingen annan hör en heller!!


Nej, jag blev grymt opepp!! =( 


Nu ska jag vara tyst, för jag är grymt sliten! 


Blir lite roligare när man har lösfransar dock! Rekommenderas! Ardell 115 is the shit! Lite väl långa kanske, men ack så festligt! Köps på typ Åhlens för ca 65 kr!



Inga kommentarer: