Sångerska och sångpedagog

lördag 12 mars 2011

Honey, I'm home!

Var till nya lyan idag. Känns såå himla bra! Satt på golvet i köket och kände mig hemma! En jätteskön känsla! Om det inte var för att huset är byggt 1988 skulle jag kunnat tro att jag bott där i ett tidigare liv!

Älskar verkligen köket! Stort och fint! Fondväggen är sådär, men den får vara kvar faktiskt! Nu vill jag införskaffa köksmöblerna bara så vi kan börja möblera där! Måste också leta turkosa gardiner! Har verkligen förälskat mig i den färgen! Tycker den är jättefin till ek och brunsvart!

Nu blir det sova för imorn kommer fina Ulla och Rolf och ska gå på konsert! Min man ska spela! De ska knoppa här och på söndag bär det av till huset igen!

Jag hade inte tackat nej till ett besök på ikea innan nästa resa dit för att kunna införskaffa lite bord och stolar! Tänk, vad kul! =) Börja fixa lite, liksom!

En sån här skulle jag gärna ha i köket:
BJURSTA Sideboard brunsvart Bredd: 155 cm Djup: 40 cm Höjd: 68 cm
Ett sideboard som heter Bjursta. Samma serie som vårt nuvarande och förhoppningsvis även kommande köksbord. Gillar den mörka färgen! 

Sov sött och kom till Katalin imorn och lyssna på storband!

Inga kommentarer: