Sångerska och sångpedagog

söndag 13 mars 2011

Björklinge is da sheit.

Idag har vi visat huset för Ulla och Rolf! Tog sedan en tur till både Fullerö och Ikea och införskaffade lite prylar. 
BJURSTA Matbord brunsvart Längd: 218 cm Min. längd: 175 cm Max. längd: 260 cm Bredd: 95 cm Höjd: 74 cm
Ett till sådant här! Bjursta matbord. Ska flytta in i köket. Tillsammans med några såna här:
STEFAN Stol svart Bredd: 42 cm Djup: 49 cm Höjd: 90 cm Sitsbredd: 36 cm Sitsdjup: 39 cm Sitshöjd: 45 cm
Stolen Stefan! 

Vissa kanske inte gillar IKEA men det gör jag! =) 

Hittade också helt underbara turkosa löpare på Fullerö som ska få agera löpare (döh!) och gardiner i köket! Så tjusigt!

Blev lite cultprylar till köket också. 
En flarra diskmedel, en för tvål och en tom för diskborsten. 

Nu är jag trött så jag är sjuk. Ska hoppa i säng tror jag. Somna till Solsidan?

Hoppas ni haft en underbar helg! 

Inga kommentarer: