Sångerska och sångpedagog

tisdag 1 mars 2011

Sågning

Kan läsa här att värdarna sågas av de flesta. Jag måste hålla med. Iaf lite. Han killen verkade sjukt obekväm och hade kanske passat bättre någon heelt annanstans än på Oscarsgalan! 


Dock blev jag positivt överraskad av Anne Hathaway. Hon är annars ingen favorit hos mig! Jag gillar henne inte alls i vanliga fall, eller.. Kanske hennes skådespelarskills. Eller egentligen borde man kanske klaga på rollbesättarna som ger henne roller där hon spelar samma typ hela tiden. Eller ska man klaga på smink/hår som inte lyckas göra något med hennes utseende? 


Men här var hon iaf riktigt rolig! Eller kanske var det egentligen manusförfattarna som var roliga? Förmodligen. Men hon framförde det bra iaf! ;)


Och jag måste credda ovan nämnda (förmodligen inte samma folk, men ändå!) smink/hår som så snabbt lyckades trolla under galan! Hon bytte klänning ett antal gånger, men jag tänkte aldrig på hur ofta hennes hår också förändrades! Måste ha gått snabbt och exakt planerat!







Får inte glömma vad hon anlände i:


Bilder från aftonbladet.se och http://justjared.buzznet.com



Inga kommentarer: