Sångerska och sångpedagog

tisdag 8 mars 2011

En dålig natt!

Vaknade vid halvfemsnåret av en grym värk i höger axel/sidan av nacken. Tog en tablett men det gav ingen verkan. Efter en halvtimme gick jag upp och värmde vetekudden och försökte ha den. Hjälpte inte heller. Gav upp efter en till halvtimme. Tog täcket och la mig på soffan. Det gick ju liksom inte att somna och jag ville inte störa Olle!

Såg inte många minuter av Pantertanter så jag antar att jag slumrade till där för det nästa jag märker är att Olle ropar på mig! Axeln gjorde fortfarande ont men jag gick och la mig i sängen istället vid halv åtta. Sov till halv tolv och när jag vaknade var värken borta! Sååå skönt!

Hade förmodligen legat på den eller så, men den var helt bortdomnad i handen och ont ont ont i axeln!

Jag som skulle göra massor idag! Konsertfix och friskis var planen! Får se vad som hinns med!

Ceasar har blivit halvbror! Spana in länken för att kika på söta kattungar!

http://alsikes.se/text%20sida.htm

Nu kanske man borde få  till lite frukost? Vem kan jag ringa? Roomservice??

Inga kommentarer: