Sångerska och sångpedagog

torsdag 3 mars 2011

Drömmar

Drömde en mardröm nu alldeles innan jag vaknade!

Jag klev upp och märkte att ytterdörren stod på glänt. Märkligt, glömde Olle stänga den när han gick till jobbet? Då upptäckte jag att hela låskassetten satt löst och att det var märken på dörren. Vi hade haft inbrott när jag låg och sov! Var är katterna?? Paniken liksom! Skit i prylar, allt går att ersätta, men djuren!!

Letade ett tag men hittade dem till slut under soffan! Vilken lättnad! Sen skulle jag försöka kolla om något var stulet men tjuven hade hällt lösögonfranslim i mina ögon så jag såg ingenting! =( Skitläskigt!

Till sist fick jag iaf upp ögonen och kunde se att det nästan var tomt i lägenheten.. De hade tagit flyttkartonger också.

Sen vaknade jag av att någon bet mig i tån! Har väl aldrig varit så glad åt Ceasars hyss!

Inga kommentarer: