Sångerska och sångpedagog

lördag 26 mars 2011

Välsmort munläder!

Var till mediamarkt idag. Skulle kika på lite elektronik, bland annat en tv. Det är nämligen dags för oss att överge den grå samsung tjock-tvn och ansluta oss till smaltv-gänget! Fick där träffa en sjukt enerverande säljare. Han läste duktigt från sitt manus och snackade och snackade. Och snackade. Det är ju så mycket man måste bestämma sig för. Plasma eller LCD? Led-LCD? 3D? HD? Japp. en massa D. Jag frågade honom om han själv skulle kunna tänka sig den typ av tv han talade så väl om men då blev han lite ställd. Han hade inte bestämt sig...

När vi sa att vi ville tänka lite så svarade han hela tiden med en sur min: "Men vad är det att fundera på?".

Well. Han själv var ju inte ens övertygad! Och ärligt, hur smart är det ur försäljarsynpunkt att dumförklara sina potentiella kunder?

Näe, vi gick. Han var mest jobbig. Men vi kommer nog köpa den ändå (vilket vi tänkt redan då vi såg den i reklambladet så det är inte hans förtjänst!).

Har spikat lite taklister också. Vi tog ner dem när de skulle pyssla med rivning av väggen men nu satte vi dit dem igen. Robban var också där och spacklade! Kommer bli såååå fint tror jag! Hoppas det går fort!

Tanken var också att beställa klänningarna ikväll, ja jag är seg, men eftersom jag är så (seg) trött går jag nog hellre och lägger mig! ;)

Puss och klem!

Inga kommentarer: