Sångerska och sångpedagog

tisdag 1 mars 2011

Minneslista

Eftersom jag har typ 40 000 miljarder flikar med fina klänningar uppe blir min dator lite less på mig. Jag får därför lägga in dem här istället, som nån slags minneslista! Har testat strategin "bokmärken" men då får man ju faktiskt ingen översikt!






Jag tycker den är så himla fin! Hittade den idag (ja, jag gör allt utom att plugga!!) för 97 dollar! Men jag vill ju ha den turkos...



Denna är också så himla fin! Dock gör materialet att den ser lite stel och oflexibel ut och det leder till att denna smala, smäckra modell ser gravid ut så vad skulle den inte göra med mig?? =( 



Men den är så fin. Och färgen! Love it! Då kanske man inte skulle ha en turkos ens! Verkar förövrigt omöjligt med turkosa färger hos företagen! Det finns inte alls! Ljusblått eller grönt, inte turkos! 

Se så vackert
från modetyger.nu

Så himla vackert

Hur svårt ska det vara att få denna i turkos??






Inga kommentarer: