Sångerska och sångpedagog

torsdag 3 mars 2011

Drömmar och planer!

Kom på en annan dröm som jag drömde igår:

Vi fick vårt hus och skulle flytta in. Då visade det sig att det var en rödbrun, jätteäcklig heltäckningsmatta i sovrummet! Vidrigt med skit och gamla avlagringar! Då grät jag och blev skitarg! haha

Kan säga att jag längar bra nog till huset nu!!

Här ska panelen bli vit. Trappan får behålla sin furulook, for now!

Väggarna ska bli vita, men väggen vid huvudänden får den där tapeten! 
Närbild på tapeten

Detta är sovrummet som ska slås ihop med vardagsrummet. Den högra väggen ska försvinna och resten blir vitt. Förutom den vänstra väggen som blir randig!

Vardagsrummet som också blir vitt. Väggen som ska tas ner syns inte i bild, men skulle isf vara till vänster.

Hallen på övervåningen blir också vit! Det är så lätt med vitt! Dock tycker jag inte det är så snyggt när allt, väggar, golv och tak är vitt. Räcker med väggarna.

Rakt fram är mitt sångrum! =) Dit kan ni få komma och ta sånglektioner sen! 

Imorn är det en enda, ynka vecka tills det är dags! Tänk vad galet!






Inga kommentarer: