Sångerska och sångpedagog

tisdag 1 mars 2011

F&F är roliga, MEN...

Även dessa grabbar sågas efter Oscarsgalan.Tyvärr är jag böjd att hålla med. Då ska det väl tilläggas att jag gillar F&F annars! Grymt roliga och kompletterar varandra. Boston tea party (givetvis med doktor Flört i panelen, den senare var ju bara dålig) är favoriten, tror jag! 


Men jag måste säga att de inte kom med några roliga kommentarer, bara tråkiga och på helt fel ställen! De kändes bara malplacerade i detta sammanhang! Hade varit jättekul att höra Pontén och Berg ännu mer få snacka kläder än vad de nu fick göra och jag tyckte nästan synd om just Pontén. De ville ju inte alls lyssna på vad hon hade att säga. Varför var hon då där öht? Hon kunde ju ligga hemma i sin varma säng istället för att sitta där och bli förolämpad! 


Nja, shame on you!


De kan väl göra ett pre-program och så men att kommentera live tycker jag inte de borde pyssla med. Iaf inte program som jag vill se! :P


Carina Berg for Mello!

Inga kommentarer: