Sångerska och sångpedagog

tisdag 30 oktober 2012

Tröttisar!

Lovisa är inte inne på det där med vintertid. Hon vaknar tidigt trots att hon lagt sig sent. I natt hade jag jättesvårt att somna om efter 4.30 målet. Jobbigt! Måste gjort det ändå dock eftersom jag vaknade 7.30 av en hungrig lillan! Olle matade och en stund senare var det dags att kliva upp!

Träff med föräldragruppen i Björklinge stod på schemat! Trevligt!

Jag är dock inte gjord för att vakna så tidigt! :(

I vanliga fall brukar vi pyssla lite och sedan somna om där runt åtta. Jätteskönt för oss båda. Avskyr verkligen att gå runt och vara trött och om vi tar igen sömnen jag förlorat redan då så brukar det bli bra. Jag somnar inte på dagarna liksom.

Efter träffen var vi runt och gjorde en massa ärenden i stan. Lämnade in dopklänningen på kemtvätt, köpte ny slang till barnvagnen, punka, och matshopping! Beställde också tårtorna till dopet! Mys!

Nu sitter Olle uppe och har jobbmöte och Lovisa sover i vagnen på altanen. Själv slappar jag i soffan och väntar på att tvätten ska bli klar att hängas!

Puss och kram!

Inga kommentarer: