Sångerska och sångpedagog

tisdag 2 oktober 2012

En bättre natt för mamman

Tack Olle för att jag fick sova i natt. Jobbigt att du inte fick sova så mycket! :( Bättre lycka ikväll! Matning 00, 05, 11. Jag kliver ju inte upp före elva om hon sover, allra helst då hon somnat på mitt bröst vid halv sju. Trodde hon skulle vakna vid åtta nio men icke!

På filten bredvid mig ligger en liten tjej och powernappar! Hon gäspar och är trött, somnar när jag buffar på henne och vaknar efter nån ynka minut. Lustig tjej!

Hade ju varit fint om hon ville sova på dagtid utan att ligga i famnen eller sjalen men det verkar inte så intressant. Får se om vi får lära oss något trick i boken vi skickat efter! Söt som socker är hon iaf!

Idag har också paketet från Jollyroom kommit! Skickade efter en massa grejer till Lovisa. Leksaker och sånt. Lämpligt med postorder! :D ett diskställ till nappflaskor köpte vi också. Väldigt smidigt. Är ju så många delar liksom.

Nu somnade hon till igen. Får se hur länge hon sover. Lillhjärtat!

Inga kommentarer: