Sångerska och sångpedagog

torsdag 25 oktober 2012

Jag kan inte sova

Tankarna bara snurrar och håller John Blund på behörigt avstånd. Skulle verkligen behöva ett besök men tydligen inte. Blir galen! Det snurrar för många tankar. Är arg och ledsen.

Skulle kunna skriva ett långt inlägg om hur jag inte vill bli kontaktad mer av en person, om hur jag aldrig mer vill höra talas om eller träffa en människa, hur jag aldrig mer vill behöva fälla tårar eller över huvud taget behöva bli upprörd av personens återkommande påhitt.

Jag trodde att totalt ignorerande under två års tid skulle vara ganska tydligt, en brytning i stillhet, personen vet vad denne gjort och a clean cut vore väl enklast, men nej.

Det dyker upp kontaktförsök blandat med skit med jämna mellanrum men nu orkar jag inte mer. Personen har sabbat alla möjligheter till nån slags relation och det är irreparabelt. Ett förlåt räcker inte för att reparera all den skada hen har åstadkommit.

Har ingen aning om personen läser detta, har ju inte ens skrivit det, vill inte smutsa ner min blogg med dylik skit, men nu är det nog! Du tar alldeles för mycket och jag har tillåtit dig ta fokus och energi men nu är det slut med det.

Lev du ditt lilla liv så lever jag mitt och må våra vägar aldrig mer korsas!

Blod må vara tjockare än vatten men det finns också blodsjukdomar!

Låt mig va! Ut ur mitt liv! Lämna mig i fred!

Inga kommentarer: