Sångerska och sångpedagog

måndag 1 oktober 2012

Bajsnatt!

En riktig skitnatt! Rent ut sagt! Klockan sex hade jag ännu inte somnat. Vaknade till när Olle pussade mig hejdå så jag lär ju ha somnat efter 06 iaf. 8.30 vaknade fnulan och ville ha mat vilket hon fick. Sedan fick hon åter somna på mig och där fick hon ligga kvar (aj.).

Vid 12 klev vi upp och här är vi!

Världen snurrar och jag undrar var alla dansande pingviner kommer ifrån! Har iaf lyckats göra i ordning matflaskor till Lovisa som står beredda i kylskåpet tills det är dags för påfyllning.

Hon har varit en riktig gosfis och det är inte hennes fel att jag sovit dåligt. Hade jag bara somnat om där efter klockan 02 hade det nog varit en natt som vilken annan.

Funderar på att ta henne och gå och lägga mig framför TVn. Brukar ju alltid vara nån slags underhållning på tvn man kan slappa till. Kommer inte kräva ett dugg av mig själv idag. Ska försöka ta en vagnspromenad bara det inte börjar regna som yr hotar med.

Roade mig med att kika runt på Halens (av alla ställen) och tittade på fina klänningar som jag skulle vilja ha om jag var rik och hade en massa pengar att lägga på sånt.


Klänning
Klänning
Klänning
Klänning
Klänning
Klänning
Klänning
Klänning


Alla fina klänningar kommer från www.halens.se

Nu går vi och drar något gammalt över oss!

1 kommentar:

Anna Sevo sa...

Hej och kul att du kikade in till just oss :-)
Stjärna i kanten att du länkar tillbaka till oss på så sätt kan du locka våra kunder att besöka just din blogg då du hamnar direkt under produkten samt på vår startsida under senast bloggat.

Trevlig tisdag önskar Anna från Halens