Sångerska och sångpedagog

måndag 8 oktober 2012

Permis!

Har nu lämnat huset utan Lovisa för första gången på nio veckor! Mycket märklig känsla! Hon har ju varit med sin pappa ensam på stan och så men vi har alltid åkt hemifrån tillsammans sedan hon kom till världen!

Läkarbesök för min del och då jobbar pappa hemifrån och jag åker buss.

Känner mig en smula piggare idag men är fortfarande snurrig och blev alldeles slut av att gå till bussen. Så är det att vara tjej ibland. Alla mina tabletter hjälper förhoppningsvis till! Leverpastej till lunch!

Och ja, nio veckor är hon idag, sockersmulan! Och inne i en fas! Det tog flera timmar för henne att somna igår och hon var verkligen jätteledsen! Lilla hjärtat!

Imorse fick vi dock några mystimmar tillsammans när hon som vanligt somnade på mitt bröst. Tre timmar av gos!

Funderar på om jag ska slå på stort och ta på mig lite läppglans! Inte ens det har jag använt under den här tiden! Lovisa blir så kladdig av alla pussar då och det känns så fånigt!

Ha en skön, fin dag!

Inga kommentarer: