Sångerska och sångpedagog

måndag 1 oktober 2012

Lillhjärtat åtta veckor!

Förstår inte att jag är vaken! Har inte gjort ett dugg idag, hängt i tv-soffan hela dagen och det är allt jag orkat. Helt slut! Värk i hela kroppen, tror det är några baciller som intagit den också. Hoppas så himla mycket på en bra natt i natt!

Nu ligger vi och tittar på Färjan och längtar efter Olle!

Kan inte förstå att Lovisa redan varit hos oss i åtta veckor! På lördag fyller hon två månader! Vår vackra, fina lilla flicka! Så fantastiskt underbar! De gosigaste, knubbiga armarna som är så mjuka och lena! Man kan inte sluta pussa på dem!

Åtta veckor har gått sedan vi fick se henne för första gången där på operationsbordet. Hennes lilla fot mot min arm innan de gick ut och gjorde i ordning henne och sedan lades hon på mitt bröst.

Min lilla fina tjej! Den finaste jag vet! Älskar min fina man som gett mig denna fina unge!

Just nu ligger hon och bökar i min famn! Bökigast i Björklinge!

Inga kommentarer: