Sångerska och sångpedagog

tisdag 9 oktober 2012

Alla dessa bebisar!

Har varit på två föräldragruppsträffar idag! Först med den nya på förmiddagen, den som Bvc fixat, och sedan den gamla, från mvc på eftermiddagen.

Många bebisar blir det!

Var roligt att träffa nya mammor och roligt att träffa de gamla och se alla bebisar på utsidan! Alla var så söta och fina!

Fick också höra en himla massa förlossningsberättelser. Väldigt intressant! Vi diskuterade en del på mvc och jag har ganska många tankar och åsikter så jag ska skriva mer om det när jag sitter vid en dator!

Råkade shoppa lite idag igen... Finns ju så himla mycket fint och nu har man ju också kommit på vilken typ av kläder man gillar, vad som är mest praktiskt etc.

Får lägga upp lite bilder på mina inköp! Är inne i en rosa period så så värst genusmedveten shopping blev det inte denna gång. Jag gillar ju rosa själv liksom!

Idag har vi namnsdag! Det är Ingriddagen idag! Grattis till oss (och mormor!)

Nu är jag supertrött och det vore nice om Lovisa ville sova ett tag på mig så jag får en anledning att sova jag med! :)

Inga kommentarer: