Sångerska och sångpedagog

söndag 30 september 2012

Helgen

Den kom snabbt och nu har den åter snart passerat. Helgen, alltså! Tycker det är väldans orättvist att den är så kort! Vore det inte på tiden att byta nu så helgen får vara så lång som vardagarna nu varit i huuuuur lång tid som helst? Är det inte dags?

Vi har varit hemma och bara myst tillsammans. Sovit länge, kramats och pussat på Lovisa. Idag var vi ute. Olle klippte gräs och vi rensade odlingslådor rena från gamla rödbetor, dill och rädisor som aldrig blev skördade. Bättre lycka nästa år!

Hade Lovisa i sjalen och det gick jättebra. Har dock väldigt ont i ryggen nu. Otränad och snebelastad.

Det är så väldigt skönt när Olle är hemma! Även om jag och Lovisa klarat oss helt ok när han jobbat är det så mycket bättre när han är hemma!

Imorn är det en sån där jobbig måndag igen när han först jobbar och sedan repar. Har inte riktigt vant mig ännu men det gör jag säkert snart! :)

Lovisa tränade nacken idag! Sötnos! Nu har hon slocknat på en filt i soffan, vi har ätit och tänker slappa resten av kvällen och jag ska bara njuta av alla mina hjärtan!

Inga kommentarer: