Sångerska och sångpedagog

fredag 7 september 2012

Utflykt!

Idag gjorde vi en utflykt in till stan! Vi har ju varit alla tre på Gränby men aldrig på stan så vi tog oss en tur dit! Huvudanledningen var dock att vi ville testa att ta bussen! Eftersom jag, min nolla, inte har körkort så är det ju den jag kommer att få ta när vi ska iväg utan Olle!

Det gick iaf jättebra! Bussarna hade gott om plats även för vår pansarvagn!

Vi kunde till o med äta lunch ute på! Det funkade också jättebra med flaskan åt tjejen!

Hon sov typ hela utflykten! Hon somnar direkt i bil och vagn så det är jättebra!

Vi undersökte även skötbordsförekomsten på Norrlands och det var jättebra! Nåt ska man väl ha för kåravgiften! :)

Vi var ju också tvungen att visa Lovisa var mamma och pappa träffades första gången (utanför Attraförrådet) och var vi förlovade oss (vid Fyrisån)!

Hade tänkt shoppa något till mig men det blev en massa små söta kläder till Lovisa och regnkläder till Olle! Så det kan gå!

Bjuder på lite bilder från dagen! Nu är jag och Olle skittrötta men jag misstänker att gullefjun, som sovit hela dagen, kommer hålla oss vakna!

Inga kommentarer: