Sångerska och sångpedagog

tisdag 25 september 2012

Nattamat!

Klockan är 5.40 och Lovisa har precis fått mat. Nu sitter hon i min famn och jag väntar å att hon ska somna ordentligt så jag kan lägga ner henne i sängen igen.

Vi överlevde gårdagen men shit, Villen grej! Beundrar ensamstående som får livet att gå runt med bebis på egen hand!

Vi tog en långpromenad i 1,5 timme p eftermiddagen och efter den sov hon i flera timmar.

Senare på kvällen fick vi finbesök av E och M! Så himla mysigt! Ni är alltid så välkomna!

Ceasar jagar just nu mina fötter under täcket. Han har sovit på dem hela natten. Det går för övrigt bra med em och Lovisa! Igår morse när hon sov i min famn fick hon ett litet slick på huvudet! Jag lät honom inte göra mer än så men det kändes iaf som ett tecken på acceptans!

Fick sju fina rosor av älsklingen igår! Fina!!

Nu ska jag prova att lägga ner henne. Håll tummarna!

Inga kommentarer: