Sångerska och sångpedagog

tisdag 4 september 2012

Beställa?

Önskade ju mig sovmorgon till fem imorse och fick det! Ska jag kanske slå på stort och önska mig sovmorgon till sex imorn? Vore ju nåt! :)

Idag har vi till o med sovit en sen middag efter att ha varit produktiva inomhus! Har en massa saker på övervåningen som ska sorteras eller slängas och vi fick massor gjort medan sessan sov i babysittern bredvid!

En liten stund varje dag borde nog göra underverk med alla prylarna!

Har också tecknat en barnförsäkring idag! Sjukt snurrigt med alla villkor hit och dit men jag tror det blev bra! Trygg-Hansa blev det!

Nu sitter Lovisa och sover i min famn efter en flaska ersättning! Lilla söt! Himla fascinerande känsla det där med att man dels är lycklig över att hon är här och samtidigt är skräckslagen inför allt vad det innebär!

Inga kommentarer: