Sångerska och sångpedagog

måndag 24 september 2012

Sju veckor - Sju år

Idag firar jag och Olle sju år tillsammans. Sju år! Det är ju skitlänge! Sju år har gått sedan Attras stormöte på Ip-only då vi blev tillsammans på riktigt. Galet!

Lovisa fyller sju veckor idag så sju kanske är mitt turnummer just nu!

Samtidigt är det en jättetråkig dag eftersom olle är på jobbet och sedan åker direkt på rep så vi får inte fira tillsammans då han förmodligen kommer hem närmare elva ikväll.

Lovisa har sovit bra i natt. Hon verkar dock inte riktigt bli lika mätt som tidigare eftersom hon vaknar tätare igen. Vi ska prova öka på portionerna och se om det påverkar något.

Just nu ligger hon och sover i min famn och det har hon gjort sedan olle for till jobbet. Nu går det plötsligt bra att sova länge! Haha! Fyra timmar har det gått sedan förra målet och det verkar gå mer! Ska snart kliva upp iaf och då vaknar hon förmodligen. Min lilltjej!

Jag får helt enkelt fira med henne men vi önskar oss mest att Olle kommer hem faktiskt!

Inga kommentarer: