Sångerska och sångpedagog

onsdag 19 september 2012

Regnpromenad

Tog oss ut på promenad igen idag! Jätteskönt! Gick ju ut igår också men i regnvädret. Himlen var klarblå när vi gick idag så jag lät regnskyddet ligga kvar på tork från igår.

Kom halvvägs på rundan när det började regna. SUCK!

Som tur var kom det inte mer än vad insektsnätet och min tröja som extra täcke klarade av!

Lovisa märkte ingenting utan sov lugnt vidare!

Hon har en riktigt trött dag idag. Säkert börjar hon återhämta sig efter helgens magont. Just nu sover hon i min famn. Gissar att hon kommer hålla oss vakna i natt!

Imorn ska vi åka buss tillsammans ensamma för första gången! Nervöst!

Funderar på hur tidigt jag ska åka för att vara säker på att hinna i tid till mitt läkarbesök! Haha!

På fredag åker vi åt andra hållet efter Lovisas läkarbesök! Det känns lite lugnare faktiskt!

Inga kommentarer: