Sångerska och sångpedagog

söndag 16 september 2012

Vemod och magont!

Vi har nu gått tillbaka till mjölkfri mat åt Lovisa! Hon har jätteont i magen och stora problem med att göra nr2. Jättejobbigt att se henne kämpa så i smärtor! :(

På tisdag ska vi till Bvc igen och då hoppas jag vi får recept på maten. Utan recept kostar den 500 spänn i veckan. Känns vansinnigt att de kan ta så mycket för något som är så viktigt! Vet inte om det går på högkostnadsskyddet men det kan jag gärna undersöka!

Vår rara granne ringde precis på och kom med HT! De har varit i stugan i Hälsingland i helgen och sett vår prinsessa i tidningen och tog med sig den till oss! De är så snälla!

Jag har nog sympationt med Lovisa för jag har en hemsk magknip jag med! Har tagit Alvedon och ligger i fosterställning.

Väldigt vemodigt idag för imorn börjar Olle jobba efter sex veckor hemma tillsammans. Jättekonstigt! Hur blir det nu liksom? Hur kommer vi fixa detta själv på dagarna?

Saknar honom redan!

Passar på att mysa i sängen alla tre, jag i fosterställning, kollandes på serier på ipaden. Som vi gjort så mycket dessa veckor.

Hoppas all vår magvärk släpper snart och att vi alla får sova ordentligt i natt!

Inga kommentarer: