Sångerska och sångpedagog

torsdag 13 september 2012

Tack mamma!

Igår kväll hämtade vi upp min mamma vid tåget. Hon hade tagit ledigt från jobbet för att vara med mig och Lovisa idag när Olle for ner till Skåne på begravning.

Idag har vi haft en jättemysig dag och jag är så glad att hon kom hit!

Lovisa bondade med sin mormor och firade av charmerande leenden som aldrig förr! En god lunch och en promenad ner till sjön hann vi med.

När det var dags för mamma/mormor att dra sig mot bussen stoppade jag Lovisa i sjalen och gick. Det gick jättebra och där sitter hon fortfarande!

Just nu ligger vi i soffan och vilar efter en skitjobbig natt med svårt att somna och en ledsen bebis. Inte så bra timing eftersom Olles väckarklocka ringde halv fem...

Hoppas mormor kommer på besök snart igen för det var jättemysigt och jag önskar att Lovisa och hennes mormor får det lika mysigt som jag och min mormor hade det när jag växte upp!

Runt midnatt kommer Olle och jag saknar honom! Var länge sedan vi var ifrån varandra så här länge.

Nu ska vi se om jag hinner med en powernap innan Lovisa vaknar!

Puss och kram!

Inga kommentarer: