Sångerska och sångpedagog

fredag 28 september 2012

Knasfia!

Sitter med världens gosigaste och bökigaste bebis i sjalen! Hon började gäspa och slumrade till i sittern när jag åt min frukost/lunch, brunch? och då tänkte jag att det var bättre att låta henne sova en ordentlig stund istället.

Natten var minst sagt speciell! Nattmålet 23.30 och sedan vaknade hon redan tre och var vaken och ville ha mat. Trodde jag iaf! När jag kom tillbaka till sängen med flaskan möttes jag av två storsnarkare! Hon hade somnat om! Inspirerad av såna som ammar provade jag att ge henne i sömnen och det gick! Hela flaskan satte hon i sig och när hon tömt den sov hon vidare! Knasfia! Men skönt med en eliminerad insomningsfas efter avslutad ätning, den tenderar liksom att dras ut...

Sen vaknade hon på nytt vid sju och fick mat av Olle. Vill inte riktigt somna om efter det så hon fick ligga på mitt bröst och där somnade hon om efter lite bökande och sov ända tills strax efter tio.

Min lilla knasfia!

Jag är alldeles supertrött konstigt nog, så jag funderar på att gå och lägga mig en stund jag med! Är ju skönt när hon ligger i sjalen för då ramlar hon ju garanterat inte av mig! :)

Så  himla skönt med helg för då är Olle hemma! Sakar honom så det inte är klokt på dagarna!

Ha en skön helg! Puss och kram!

Inga kommentarer: