Sångerska och sångpedagog

torsdag 20 september 2007

Vägar till grammatik!!!!

Jahapp.. Så var det dags igen. Mer säger jag inte.

Har bestämt mig för att göra mitt yttersta för den här kursen. Ska läsa om boken, ett kapitel i taget, fundera på vad som står och försöka ta in det. Ska tänka hela mitt liv i fraser, ordklasser och satser. Jepp! Så är det.

JAG HATAR GRAMMATIK OCH ÅNGRAR ATT JAG VALDE ATT LÄSA SVENSKA!!!!

men men,.. det är bara att äta bajsmackan. Försöka iaf. Har föreläsning 14.15 så innan dess borde jag hinna läsa lite. Det känns som att jag måste börja i den änden innan jag kan sätta mig med övningarna.

Annars har jag hemskt dåligt med energi just nu. Undrar om jag är pmsig?

Igår skulle vi äta snabbmiddag. Restaurangen klarade dock inte av att baka en inbakad med räkor på så jag blev arg å less. Ni vet hur man kan bli när man är trött, migränig, less och hungrig!!

Det är för många saker som tar energi nu och för få saker som ger engergi tillbaka..

Ja ja.. Rätt soft helg, gah, vad jag längtar!!!!

Inga kommentarer: