Sångerska och sångpedagog

onsdag 26 september 2007

Dumma, dumma NN!

Har jag berättat förresten att sofforna är klara!! de ligger hos affären nu och bara väntar på att bli hämtade!! Superskoj!! Igår morse satt vi in en annons på blocket och vid sjutiden igår kväll var den gamla soffan väck! :P Känns tomt i lyan nu men O ska hämta den nya idag!! Såå roligt!

Jag shoppade lite nya soffkuddöverdrag på Indiska igår för att fira! De har verkligen superfina där! Det är ju alltid roligt när csn ger mig pengar!

Hade en rätt produktiv dag igår, btw! Pluggade massvis med I och det kändes superbra! Vi gjorde en gammal tenta och vi skulle nog klarat oss. Nu på morgonen har jag suttit med en annan gammal tenta som inte alls var lika lätt så det känns ju iofs inte lika roligt..

Kan man gå ner och hämta posten i morgonrock?? Är nyfiken på om boken kommit!! :)

Jag tycker att NN är rätt otrevliga som inte vill ha sina föreningar längre! Man kan ju inte spela fredagsjazzer på en torsdag! Man jobbar ju dagen efter, spån!!! Eller pluggar för den delen! man får ju räkna med nästan två timmar efter avslutat spelning innan man kan ligga lugnt i sin säng och sussa. Det tar tid att rodda ner och det tar tid att varva ner och ta sig hem! Så är det bara!! Att lägga sig 0300 är ok om man får sova morgonen efter för det tar på krafterna. Det är inte pappersarbete!!! Ja, ja. Lägg ner allting direkt istället!

Nu ska jag cykla!

Inga kommentarer: