Sångerska och sångpedagog

fredag 14 september 2007

Kharma police.

Äntligen helg! Äntligen lägenheten och jag! God damn, vad jag ska fixa och dona!! Ska bli såå kul! Köpte franslampor till fönstren på husehold idag! Har hängt upp dem lite provisoriskt! Det blev lite halvdant, men man testar iaf intrycket! ;)

Imorn är det tvättdag också! Det är ju bra med. Ska försöka få darlingen att slänga lite saker också! Undrar om han går med på det!

Vi har även kommit på att vi måste sälja vår sista soffa!! Vi kommer inte kunna använda den som bäddsoffa i det rummet! Det är lite för trångt!! Usch, vad B att komma på det nu! Ja, ja.. Vi ska skaffa nån mindre säng och späcka med kuddar så det iaf blir nåt najsigt i gästrummet!

Fortfarande längtar jag efter sofforna! Det ska bli roligt att börja se lite av hur det kommer bli.

Vi köpte en liten vit expedit igår och satte upp i badrummet! :P Nu har jag helt plötsligt fått TVÅ expediter!!! :) Den stora svartbruna vill också komma ur sitt paket men det måste bort lite saker från vardagsrummet först.

Vill inte börja räkna på hur mycket pengar vårt nya hem hittills gått på.. :S

Hade lektion idag. Som vanligt gav det ingenting. Det är inget jag förväntar mig längre. Dock jobbade jag med en fonetikuppgift. Fonetik är min grej! Gillar ljud och dialekter, jag! ;)Ska iväg med den snarast så att det "bara" är obl. lektionen och tentan "kvar" på kursen. Måste börja plugga! Måste börja läsa i boken!

Snart så. Nästa vecka!!

Inga kommentarer: