Sångerska och sångpedagog

måndag 24 september 2007

2 år

I två år har vi varit som ler å långhalm. Eller vad man säger. Vet inte riktigt vad det uttrycket betyder men vad jag menar är att vi har varit ihop i två hela år. Fatta! Det är rätt länge det! En prestation! :)

Dock sitter jag här i lyan alldeles ensam.. O repar! ( och, ja! du får dela O med lill-O! ;) dock skrev jag ju liten febrig också! )

lagade mat till honom idag. och så gjorde jag en tårta! vet att han gillar sånt! den blev inte så bra dock. passionsfruktsfromage är inte det godaste, men kul att testa nåt nytt! lite exotisk touch med passionsfrukt och kiwi! chokladpudding som fyllning mellan bottnar är ju inte fy skam det inte! :P

jag är i övrigt hemskt opepp! är inte alls sugen på att fortsätta min lärarkarriär. vet inte om det är denna kurs som är boven i dramat eller om det är allvar. blir lite less. vet inte vad jag skulle göra istället...

gifta mig rikt?? o, är du på?

Nu ska jag kolla på Victoria Beckham! hon är rätt cool måste jag säga.

ÄLSKAR DEJ, O!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tårtan var ju supergod, speciellt dagen efter!

Du kan få vara min hemmafru anyday!

Love you!!